sábado, 18 de abril de 2015

ANÀLISI D'ANUNACIS

ALAIN AFFLELOU 2015
Anunci protagonitzat per Sharon Stone a Paris i realitzat per l'empresa Havas PR.



ARGUMENT BÀSIC: L'actriu Sharon Stone, que porta ulleres de l'última col·lecció d'Afflelou, passa pel mig de moltes persones i periodistes que la segueixen i l'aplaudeixen per donar-li pas a la botiga Afflelou. El que pretén vendre l'anunci es que si utilitzes les ulleres Afflelou, com també les utilitza l'actriu famosa, seràs més elegant i la gent et mirarà, com a ella.

EL PRODUCTE QUE ES VEN: Vol anunciar les seves ulleres graduades i de sol de cara a la nova temporada primavera-estiu.
TARGET: L'anunci va destinat a totes les persones que o bé tenen algn problema de vista i necessiten ulleres graduades o vulguin ulleres de sol per l'estiu.

RECURSOS: El fet que la protagonista sigui una actriu famosa fa que cridi l'atenció del consumidor i que l'anunci sigui memorable per a ell. També fa ús de la paraula esquer "Nueva Colección".



 IKEA 2015 PIMENTEL
A l'anunci apareix l'esministre de treball Manuel Pimentel i va ser realitzat per l'empresa McCann.



ARGUMENT BÀSIC: L'exministre de treball que avui dia és mediador de conflictes, ajuda a les diferents parelles a acabar amb el caos de la seva casa i a posar ordre sobretot amb l'armari de la roba oferint-lis una solució definitiva amb els productes d'IKEA. Aquest anunci vol vendre que les discussions per l'organització de la casa desapareixeran amb els mobles d'IKEA.

EL PRODUCTE QUE ES VEN: S'anuncia els armaris s'IKEA que es poden adaptar a qualsevol espai i necessitat.

TARGET: L'anunci va destinat a totes les persones que volen comprar o cambiar el mobiliari de la seva casa.

RECURSOS: El recurs més utilitzat en aquest anunci és l'humor, amb les situacions exagerades de les parelles i amb l'aparició del mediador de conflictes Pimentel amb la que s'exagera encara més l'anunci.


SOMATOLINE COSMETIC 2015



ARGUMENT BÀSIC: Apareix una noia jove i prima dormint mentre una veu presenta el producte.

EL PRODUCTE QUE ES VEN: S'anuncia una crema reductora per aprimar en set dies mentres dorms.

TARGET: Totes aquelles dones que volen aprimar de manera ràpida i fàcil.

RECURSOS: Primer es presnta una situació ideal d'una noia que té un cos perfecte, i després el producte es presenta com a "NUEVO REDUCTOR 7 NOCHES" es fa ús de la paraula esquer NUEVO i també crida l'atenció de que només sigui duant 7 nits mentres dorms, ja que llavors aprimar serà molt més comòde, fàcil i sense esforç. També asegura la seva eficàcia ja que els resultats han sigut "clinicamente probats en el 100% de los casos testados" i al final de l'anunci es fa ús d'una altra paraula esquer de "FUNCIONA".

No hay comentarios:

Publicar un comentario